Monday 1 April 2013

REZEKI MINAT EMAS








Harian Metro - Khamis 28/02/2013


Hanya bermodalkan RM20k sahaja duit simpanan ,berbekalkan pengalaman , ilmu dan yang penting kemudahan yang teramat istimewa yang tiada di platform lain, mampu bangkit dari normal daler kepada master dealer dalam tempoh hanya 5 bulan dengan jualan melebihi RM500K , semuanya tanpa diduga saya mampu pergi sejauh ini.


Berusaha keras dan perkongsian segala ilmu hasilnya senyum dengan keuntungan aktif & pasif dari kenaikan harga emas, setiap masa adalah untung bagi saya.


Public Gold online dan boleh dibeli bila- bila masa 24 jam sehari , stok sentiasa ada & nak ambil di mana-mana cawangan pun boleh malah rangkaian perniagaan di seluruh rantau kerana pengedar & pelanggan saya dari seluruh malaysia termasuk sabah & sarawak.


Wanita di luar sana, sambil menyimpan, dapat melabur tambah berseri anggun jelita dengan pemaikaian produk i-series & d- series , boleh jana pendapatan pasif income dari emas dan perak Public Gold.


Atas kesedaran untuk membantu dan melahirkan lagi penyimpan, pelabur & usahawan emas , saya mengambil keputusan serius menumpukan sebahagian masa saya memberi seminar di Public Gold setiap Isnin & Rabu jam 10:00-12:00 tgh di Public Gold Kota Bharu sepanjang Februari & Mac 2013


@ hubungi di 013-944 6699 untuk temujanji.


Penyimpan nilai yang sangat unggul, terjamin nilainya kalis inflasi, boleh tambah "value" diri sendiri dan orang sekeliling .

No comments:

Post a Comment